Az előző bejegyzésünkben már elkezdtük a sort: tippeket osztottunk meg, hogyan is tehet szert több látogatóra honlapján. A minőségi cikkek publikálása és az oldal videókkal való színesítése mellett természetesen még számos stratégiához nyúlhatunk.
1. Közösségi oldalak segítségével
A közösségi oldalak a XXI. században fénykorukat élik. Jó példa erre, hogy a Facebook lassan lekörözi a Google-t látogatottságban. Használja a közösségi oldalakat, hiszen ott futótűzként terjednek a hírek! Persze kell egy kis feltűnés. Publikálhat figyelemfelkeltő szöveget, vagy akár megoszthat egy videót, mellyel bevezetheti a böngészőt az MLM-vállalkozása világába.
Ha már szóba került a Facebook, akkor itt is folytatnánk: oldalak és csoportok létrehozása jó stratégia lehet. Az oldalakat könnyebb konfigurálni és így talán könnyebbé válik a népszerűsítés. Nem szabad túl sokat, sem túl keveset publikálni. Amikor tartalmat oszt meg, az legyen érdekes, mert ha minden nap közzétesz akármilyen kis apróságot, az emberek hozzászoknak és tovább is pörgetik a posztot anélkül, hogy elolvasnák!
Szintén jó stratégia lehet a közösségi oldalak pluginjainak használata. Ilyen módon olvasói könnyedén meg tudják osztani a tartalmat barátaikkal és ezzel hozzájárulnak az információ terjedéséhez.
2. A megírt cikkek marketingje
Amikor megírt egy cikket, és publikálta azt webhelyén, különféle internetes könyvtárakban is közzéteheti az írást. Ezek olyan helyek, ahová a felhasználók tölthetik fel tartalmaikat ingyenesen.
Egy kis pontosítás: ne ugyanazt a cikket töltse fel a könyvtárba, amelyet saját oldalán is publikált! A Google ne észlelje azt ugyanannak a tartalomnak! Tartsa szem előtt, hogy a Google nagyra értékeli az exkluzív tartalmakat, így ezeket sorolja előre!
Ezek mellett az ötletek mellet, természetesen nagyon fontos, hogy feladatait, munkatársait is hatékonyan szervezze, irányítsa, amelyhez egy megfelelő MLM-szoftver nyújt hatékony segítséget.