Az MLM értékesítő szakma ugyanolyan, mint bármelyik másik: találkozunk kihívásokkal, előfordulnak hullámvölgyek, jó és rossz pillanatok.
Talán Ön is elgondolkodott azon, hogy érdemes-e belevágni vagy ha már belevágott, megéri-e a sok energia- és időbefektetést.
A továbbiakban azt mutatjuk meg, hogy milyen esetekben nincs helye a kétségeknek, hogy mikor éri meg MLM-ben értékesíteni.
Az első és a legfontosabb dolog: mint minden üzletet, az MLM-vállalatokat is az ügyfelek éltetik. Ha ők elégedettek, akkor lesz jövője hosszú távon az üzletnek. És mitől elégedett az ügyfél? Értelemszerűen attól, ha azt kapja, amit vár. Tehát: fontos, hogy az értékesített termékről ne állítsunk valótlant eladást remélve így. A kis trükk hamar kiderül és ezzel ahelyett, hogy építenénk, inkább rontjuk az üzletet.
Fontos még a motiváltság és az elhivatottság az értékesítő részéről. Nem mindegy, hogy kedvtelenül végzi munkáját vagy teljes odaadással. Motivációt jelenthet a magas díjazás.
Az MLM értékesítő nagy kapcsolati tőkével rendelkezik. Ha sokan ismerik, kommunikatív és a szavak embere, akkor a szakma egyértelműen Önnek való.
Mindemellett az is fontos, hogy a rendszer jól működjön és átlátható legyen. Korrekt elszámolási rendszerre van szükség mind a vevő, mind az értékesítők, mind a menedzsment és a tulajdonosi kör részére is.
Tehát összefoglalva elmondhatjuk, hogy nem éri meg MLM értékesítőnek lenni akkor, ha a termék minősége gyenge, esetleg túlságosan sokba kerül. Fontos távol tartani magunkat a szélsőségektől!
Az üzlet akkor sem éri meg az energia- és időbefektetést, ha a menedzsment vagy a tulajdonosi kör által felajánlott jutalék túlságosan kevés. A kapcsolati tőkét és az értékesítéshez szükséges készségeket igenis, meg kell fizetni.
A nem pontos elszámolási rendszer és a pénzügyi bizonytalanság is okozhat kellemetlenséget. Itt meg kell említenünk a minőségi MLM-szoftver beszerzésének fontosságát. Ilyenre lenne szüksége? Forduljon hozzánk bizalommal!