Az őszinte visszajelzést nem csak arra kell használnia egy feltörekvő cégnek, hogy saját egóját építse. A kritikákat meghallgatva és megfontolva kell tovább menni az elképzelt úton, hogy a szolgáltatás egyre jobb, a vállalat pedig egyre erősebb legyen. Mi kizárólag így tartjuk elképzelhetőnek a folyamatos fejlődést, ezért büszkék vagyunk rá, hogy a ShareCard-ot is a partnereink között tudhatjuk.
A ShareCard amolyan tudáspláza, amely folyamatosan bővülő felhasználói és szolgáltatói körrel segíti a klubtagokat céljaik elérésében. A személyiségfejlesztés területén évek óta működő vállalat a civil tagoknak és a vállalati partnereknek egyaránt nagy hasznára van, ami hatalmas segítség a mindennapok darálása közepette.
Cégprofiljuk és tevékenységi körük alapján elsőre talán nem mondhatók klasszikus MLM-rendszerű cégnek, ám ha jobban megvizsgáljuk a juttatási rendszerüket és a cég felépítését, akkor felfedezhetünk olyan stílusjegyeket, amelyek alapján MLM-et sejthet a hozzáértő szem.
A ShareCard régóta a partnerünk, a kölcsönös bizalmi és szakmai kapcsolatnak köszönhetően biztosan tudjuk, hogy mi is, valamint ők is csak fejlődtek az elmúlt években. Saját fejlesztésű LEVELS MLM-szoftverünk Varga István társalapító szerint is maximálisan kiszolgálja a ShareCard üzleti igényeit.
Rugalmasságunknak és szakmai felkészültségünknek hála a ShareCard is egy olyan naprakész MLM-szoftverrel lehet jelen a piacon, amely nemcsak az életben maradást, de a folyamatos fejlődést is elősegíti.
A ShareCard-hoz hasonló cégeknél, ahol az ügyfélkör nem korlátozódik csupán egyféle vásárlóra, külön kihívást jelent az olyan háttérszoftver megalkotása, amely minden résztvevő fél számára átlátható és könnyen használható. A differenciált juttatási és szolgáltatási rendszer minden apró bukkanóját látnia kell a szoftvernek, hogy a végfelhasználó már csak annyit érezzen ebből, hogy minden úgy megy, mint a karikacsapás.
Őszinte örömmel tölt el minket, hogy a ShareCard-dal való együttműködésünknek köszönhetően nemcsak a megrendelőnk üzleti sikeréhez, hanem a vásárlók szellemi épüléséhez is nagyban hozzájárulhatunk.